lørdag 14. august 2010

Jeg er visst ingen blogger jeg...

Hva skal jeg med blogg når jeg aldri skriver der???
Det er stadig vekk noe jeg vil dele, men så bare utsetter jeg og så hoper det seg opp og så blir det aldri.
Men dette håper jeg er en begynnelse nå! Jeg skal prøve å legge inn litt etter litt!
Når det gjelder håndarbeid holder jeg for tiden på med å hekle en kjole med bolero til Maren. Boleroen heklet jeg først siden det er så kjedelig, men et fint tilbehør. Da forsikret jeg meg om at det faktisk BLE en bolero til kjolen, hehe. Jeg skal legge inn bilder når den er ferdig. Og jeg er nesten ferdig med en genser jeg har STRIKKET til meg selv! Nr. 2 i hele mitt liv!!! Jeg er flink!!! Genseren mangler bare heklekant rundt hals, armer og nederst. Og den skal toves... Kanskje den ikke blir til meg likevel? Bilder kommer av den og. Nå skal jeg love masse, sånn at jeg blir flinkere her. De tøflene som mamma fikk til morsdagen har jeg heklet flere par av. Selvfølgelig også til meg selv,og de er bare superherlige!!! Maren har og fått :)
Jeg strikker også kluter som jeg fester en heklet rosa sløyfe på. De skal jeg selge under årets Rosa sløyfe-aksjon. De er kjempesøte og veldig gode!

Ellers i heimen så er hværdagen akkurat begynt etter ferien. På onsdag skal Maren begynne på skole... Tenk det! Og hun er SUPERKLAR! Hun har sommerfugler i magen sier hun :) Ole Jørgen er på plattform i Danmark og går av torsdag. Men vi håper han kommer hjem senest tirsdag så han kan få med seg første skoledag han og.

Grunnen til at jeg ikke kan legge til noen bilder nå, er at jeg ikke kan åpne bildene som er lagret i fotoprogrammet mitt her. Jeg må lagre de et annet sted først for å klare å hente de. Så nå skal jeg se om jeg finner noe fint å legge ut her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar